دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

دارالقرآن امام خمینی (ره) به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم محفل انس با قرآن کریم را در دبیرستان شهید منتظری آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار کرد.


به گزارش روابط عمومی دارالقرآن امام خمینی (ره)، محمد مجرد در این آئین ضمن تبریک هفته معلم استاد شهید مرتضی مطهری، شهدای اصحاب قلم و عرصه تعلیم و تربیت و شهدای شاخص آموزش و پرورش خصوصا شهیدان رجایی و باهنر را بعنوان الگو و اسوه برتر اجتماعی ، انقلابی و اسلامی برشمرد.




وی با اشاره به این که حضور در محافل قرآنی و انس با قرآن در آخرین روزهای سال تحصیلی توفیقی برای دانش آموزان است،اظهار داشت: امیدواریم که دانش آموزان نیز از این محافل بیش از پیش بهره جسته و از برکات قرآن بهره مند شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه گفت: در سال تحصیلی جاری به طور متوسط هر ماه یک محفل انس با قرآن در مدارس دخترانه و پسرانه آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار می شود.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه انسان هایی با تدین، مؤمن و قرآنی زندگی می کنند که در عرصه ها مختلف جز شخصیت های برتر کشوری هستند.

مجرد با اشاره به این که در چند سال اخیر در شهر ارومیه به ویژه در آموزش و پرورش حرکت های خوبی در حوزه قرآن  شکل گرفته است،افزود: امروزه شاهدیم که تعداد حافظان، قاریان و تعداد افرادی که در حوزه های قرآنی فعالیت می کنند افزایش چشمگیری دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه قرآن را جزء شفاعت کنندگان در روز قیامت عنوان و ادامه داد: هر کس که  قرآن بیاموزد و قرآن در دل او جای گیرد سعادتمند می شود.

وی اظهار داشت: معلمان فرآیند تعلیم و تربیت خود را به گونه ای انجام می دهند که دانش آموزان به واجبات عمل کرده و اهل قرآن باشند و به عنوان افراد متعهد وارد جامعه شوند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۸
دارلقرآن امام خمینی (ره)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی