دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی دار القرآن امام خمینی (ره) ؛ پس از تبلیغات گسترده دارالقرآن امام خمینی (ره) در سطح شهر و در نماز جمعه و همچنین همه مدارس شهری ناحیه دو ارومیه از نیمه دوم خرداد تا  اوایل تیر ماه و همچنین استقبال گسترده خانواده ها از برنامه های تابستانی کلاس های مختلف روخوانی ؛ روانخوانی ، صوت و لحن ، تجوید ؛ روخوانی نونهالان و همچنین دوره تخصصی حفظ قرآن کریم از دهم تیرماه در محل دارالقرآن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

در گزارش تصویری زیر گوشه ای از فعالیت های مربیان قرآنی شاغل در دارالقرآن امام خمینی (ره ) را می بینید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۵
دارلقرآن امام خمینی (ره)
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به همراه معاون پرورشی و فرهنگی استان از کلاس ها و فعالیت های دوره تابستان دار القرآن امام خمینی (ره) بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دار القرآن امام خمینی (ره) ، سیدفریدون مصطفوی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به همراه قدرت الله قاسمی ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و جمعی از کارشناسان معاونت پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش ارومیه از محل دارالقرآن امام خمینی (ره) و کلاس ها و فعالیت های آن در دوره تابستان بازدید کردند.

در این بازدید که در یک فضای دوستانه و صمیمی برگزار شد ، مدیر کل آموزش و پرورش از فعالیت های دارالقرآن ابراز رضایت و خرسندی کرد و برای مدیر و کارکنان دار القرآن امام خمینی (ره) آرزوی توفیق کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۶
دارلقرآن امام خمینی (ره)