دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

دارالقرآن امام خمینی (ره) به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم محفل انس با قرآن کریم را در دبیرستان شهید منتظری آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار کرد.


به گزارش روابط عمومی دارالقرآن امام خمینی (ره)، محمد مجرد در این آئین ضمن تبریک هفته معلم استاد شهید مرتضی مطهری، شهدای اصحاب قلم و عرصه تعلیم و تربیت و شهدای شاخص آموزش و پرورش خصوصا شهیدان رجایی و باهنر را بعنوان الگو و اسوه برتر اجتماعی ، انقلابی و اسلامی برشمرد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۴۷
دارلقرآن امام خمینی (ره)

مدیر واحد خواهران دارالقرآن امام خمینی (ره) توانست مقام دوم مسابقات حفظ یازدهمین دوره مسابقات قران جامعه کار و تلاش کشور را کسب کند.



به گزارش روابط عمومی دارالقرآن امام خمینی (ره) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور در تالار شهر قم برگزار شد و این دوره از مسابقات در روز مبعث رسول گرامی اسلام(ص) آغاز و تا هفتم اردیبهشت ادامه داشت.

به گفته مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳۰۳ نفر  ۱۶۸ مرد و ۱۳۵ زن در این مسابقات به رقابت پرداختند که به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا کردند که در شش رشته قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ ده، حفظ بیست، حفظ کل قرآن و مفاهیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خانم ربابه زرین نجف آباد، مدیر واحد خواهران دارالقرآن امام خمینی (ره) توانست مقام دوم مسابقات حفظ یازدهمین دوره مسابقات قران جامعه کار و تلاش کشور را کسب کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۴
دارلقرآن امام خمینی (ره)