دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

بر اساس گزارش روابط عمومی دارالقرآن امام خمینی(ره)، صفایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 از کارگاه و کلاس های تخصصی قرآن، عترت و نماز دارالقرآن امام خمینی(ره) که برای دانش آموزان منتخب مرحله استانی در هر رشته تشکیل شده بود بازدید کرد.

وی در این بازدید از کلاس های آمادگی مسابقات قرآنی مرحله استانی که در محل دارالقرآن در حال برگزاری است ضمن ابراز خرسندی اظهار داشت: تشکیل چنین کارگاه های تخصصی با اساتید مجرب و بین المللی مایه مسرت و پیشرفت در عرصه قرآن و عترت خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 در پایان این بازدید با حضور در دفتر مدیریت دارالقرآن امام خمینی(ره) در جلسه ای با کارکنان دارالقرآن ضمن ارج نهادن به تلاش های مدیریت و مربیان قرآن این مرکز برای آنها آرزوی توفیق کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۰
دارلقرآن امام خمینی (ره)
بر اساس این گزارش از طرح بنر سی و چهارمین دوره مسابقات استانی دانش آموزی قرآن، عترت و نماز رو نمایی شد. بر این اسا مسابقات در شمال (پلدشت) و جنوب استان(میاندوآب) برگزار خواهد گردید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۰
دارلقرآن امام خمینی (ره)

بر اساس گزارش روابط عمومی دارالقرآن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه تشکیل کارگاه تخصصی قرآن، عترت و نماز برای نفرات اول دانش آموزان ناحیه 2 ارومیه جهت آمادگی مسابقات استانی در دارالقرآن امام خمینی ره به مدت 10 روز برگزار که اولین جلسه در روز شنبه مورخ 95/01/21 در محل دارالقرآن تشکیل یافت.

کانال تلگرام مسابقات جهت اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای مسابقات به شرح ذیل می باشد:

https://telegram.me/azarqouran

جهت مشاهده تصاویر کارگاه تخصصی قرآن، عترت و نماز به ادامه مطب بروید...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۳۸
دارلقرآن امام خمینی (ره)

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: فعالیتهای قرآن، عترت و نماز دانش آموزی، شناسنامه فرهنگی آموزش و پرورش است.

بر اسا این گزارش، «قدرت اله قاسمی» در جلسه هماهنگی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان که با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های پلدشت، میاندوآب و نقده در محل معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد؛ اظهار کرد: استان آذربایجان غربی با تبعیت از سیاست های وزارت آموزش و پرورش و با هدف سنجش توانایی و شناسایی ظرفیت های مناطق، مسابقات قرآنی را با توجه به ظرفیتهای مناطق در سه شهرستان پلدشت، میاندوآب و نقده در اردیبشهت ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: فعالیتهای قرآن، عترت و نماز دانش آموزی، شناسنامه فرهنگی آموزش و پرورش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش استان، «قدرت اله قاسمی» در جلسه هماهنگی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان که با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های پلدشت، میاندوآب و نقده در محل معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد؛ اظهار کرد: استان آذربایجان غربی با تبعیت از سیاست های وزارت آموزش و پرورش و با هدف سنجش توانایی و شناسایی ظرفیت های مناطق، مسابقات قرآنی را با توجه به ظرفیتهای مناطق در سه شهرستان پلدشت، میاندوآب و نقده در اردیبشهت ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزاری مسابقات قرآنی را توفیق الهی دانست و خدمت به قرآن را از بالاترین افتخارها برشمرد و فعالیتهای قرآنی را شناسنامه فرهنگی آموزش و پرورش دانست.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و  پرورش استان همچنین بر اهتمام جدی تمامی همکاران در سطح استان برای برگزاری هرچه با شکوهتر این مسابقات تاکید کرد.
قاسمی، از اعضای ستاد اجرایی این مسابقات و مسئولین کمیته ها خواست تا با برنامه ریزی های دقیق و با بکار گیری تمام ظرفیت های مناطق نسبت به برگزاری با کیفیت  این رقابت معنوی تلاش کنند.
این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال 95 با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید در برگزاری این مسابقات به این موضوع نیز توجه داشته و در هزینه های برگزاری صرفه جویی شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و  پرورش استان خاطر نشان کرد: مسابقات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه محورهای چهار گانه جهت آمادگی برای میزبانی شایسته مناطق و وظایف کمیته های شش گانه این مسابقات تشریح شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۰
دارلقرآن امام خمینی (ره)
۲۰جمادی الثانی

۱-ولادت حضرت "فاطمه ‏ی زهرا"(س) دختر بزرگوار حضرت محمد مصطفی(ص) (۵ بعثت)
۲-تولد رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی در خمین(۱۳۲۰ ق)
۳- روز زن و هفته ‏ی بزرگداشت مقام مادر


مژده که خانه وحی، با درخشش نام فاطمه ، روشن‏ تر شد، تا نشانه‏ ای باشد بر حرمت زن، تا دیگر رنگ چهره‏ها با شنیدن صدای تولد دختران، سیاه نشود.

پیام تبریک مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

دکتر عیوضی، مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) طی پیامی ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت: زادروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بانوی نمونه اسلام و روز زن را به تمام بانوان همکار تبریک عرض می نمایم .امیدوارم مهربانی لبخند و نگاه مادرانه همواره گرمابخش خانواده های گرامیتان باشد.

فاطمه(س) در اندیشه امام خمینى(ره)

این نوشتار سزاوار مى‏بیند، نظرى به دیدگاه امام خمینى; در باره شخصیت فاطمه زهرا(س) داشته باشد، گذشته از آنکه حضرت امام; از فرزندان حضرت زهرا(س) است و در مکتب او پرورش یافته و عمر شریف خویش را در راه اهداف والاى اسلام و اهل بیت(ع) سپرى فرموده است، همزمانى میلاد امام خمینى; (بیستم جمادى‏الثانى سال 1320 ه .ق) و میلاد فاطمه زهرا(س) بر این مناسبت، دو چندان، افزوده است. حضرت امام; در برخى از پیامها و سخنرانیهاى خود به ترسیم و توصیف شخصیت جاودانه فاطمه زهرا(س) پرداخته‏اند، اما به این نکته نیز باید توجه داشت که آنچه بیان کرده‏اند تنها اشاره به بخشى از فضایل بى‏پایان و وصف‏ناشدنى زهراى مرضیه(س) است، نه تبیین همه آن، که اصولا از قدرت بشر خارج است، و به کلام امام; نیز در این باره خواهیم پرداخت.

اینک سخنان حضرت امام; را تحت عناوینى چند به شما خواننده گرامى تقدیم مى‏داریم:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۳
دارلقرآن امام خمینی (ره)