دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

مدیر مرکز دارالقرآن امام خمینی (ره) ناحیه2 ارومیه موفق به کسب رتبه اول مسابقات کشوری قرآن کریم دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور شد .


 
http://wa.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=64c36a25-de0d-4349-b020-42cf86cc16f0

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، "علیرضا عیوضی" مدیر مرکز دارالقرآن امام خمینی (ره) ناحیه2 ارومیه موفق به کسب رتبه اول رشته حفظ مسابقات کشوری قرآن شد .

گفتنی است این مسابقات در شهر قم با حضور اساتید ودانشجویان دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۲
دارلقرآن امام خمینی (ره)


ثبت نام و برگزار کننده کلاس های قرآن و حفظ برای دانش آموزان محصل در  آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه به مدیریت استاد عیوضی (حافظ کل قرآن کریم) و  با تدریس اساتید مجرب آموزش و پرورش استان.

در دو بخش خواهران و برادران

 

آدرس: خیابان هشت شهریور کوی 9

شماره تلفن: 33820562 

 

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۳


زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۷
دارلقرآن امام خمینی (ره)