دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

وزیر آموزش و پرورش از اعطای وام به فرهنگیان سراسر کشور در ماه های پایانی سال 1394 خبر داد.

اعطای وام به فرهنگیان و معلمان

علی اصغر فانی در پاسخ به این سوال که جزئیات اعطای وام به فرهنگیان سراسر کشور در 3 ماهه پایانی سال چیست و این پرداخت ها از چه زمانی شروع می شود؟ اظهار کرد: در این خصوص اقداماتی انجام پذیرفته که باید جزییات آن را از معاونت پشتیبانی استعلام کنید.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در ادامه برنامه های رفاهی امسال نیز برنامه های ویژه ای خواهد داشت که بخشی از آن ها پرداخت وام به فرهنگیان است که تا پایان سال 94 انجام خواهد شد.
 
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت این وام در اسفندماه است یا زودتر پرداخت خواهد شد؟ عنوان کرد: امیدواریم اعطای این تسهیلات در ماه های آخر سال انجام شود.
 
فرشید سیاری، مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش نیز در این رابطه، افزود: در ادامه اعطای تسهیلات به فرهنگیان کشور تعداد  100هزار فقره وام 5 میلیون تومانی جمعا به مبلغ 500 میلیارد تومان در سه ماهه پایانی سال 1394 پرداخت خواهد شد.
 
سیاری ادامه داد: در مرحله اول ، تعداد 250 هزار وام 5 میلیون تومانی جمعا به مبلغ 1250 میلیارد تومان از طریق بانک ملی پرداخت شد.
 
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش هم چنین از مذاکره با بانک ملی برای مراحل بعدی ارایه تسهیلات به فرهنگیان خبر داد.
پانا
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
دارلقرآن امام خمینی (ره)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی