دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: فعالیتهای قرآن، عترت و نماز دانش آموزی، شناسنامه فرهنگی آموزش و پرورش است.

بر اسا این گزارش، «قدرت اله قاسمی» در جلسه هماهنگی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان که با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های پلدشت، میاندوآب و نقده در محل معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد؛ اظهار کرد: استان آذربایجان غربی با تبعیت از سیاست های وزارت آموزش و پرورش و با هدف سنجش توانایی و شناسایی ظرفیت های مناطق، مسابقات قرآنی را با توجه به ظرفیتهای مناطق در سه شهرستان پلدشت، میاندوآب و نقده در اردیبشهت ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: فعالیتهای قرآن، عترت و نماز دانش آموزی، شناسنامه فرهنگی آموزش و پرورش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش استان، «قدرت اله قاسمی» در جلسه هماهنگی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان که با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های پلدشت، میاندوآب و نقده در محل معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد؛ اظهار کرد: استان آذربایجان غربی با تبعیت از سیاست های وزارت آموزش و پرورش و با هدف سنجش توانایی و شناسایی ظرفیت های مناطق، مسابقات قرآنی را با توجه به ظرفیتهای مناطق در سه شهرستان پلدشت، میاندوآب و نقده در اردیبشهت ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزاری مسابقات قرآنی را توفیق الهی دانست و خدمت به قرآن را از بالاترین افتخارها برشمرد و فعالیتهای قرآنی را شناسنامه فرهنگی آموزش و پرورش دانست.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و  پرورش استان همچنین بر اهتمام جدی تمامی همکاران در سطح استان برای برگزاری هرچه با شکوهتر این مسابقات تاکید کرد.
قاسمی، از اعضای ستاد اجرایی این مسابقات و مسئولین کمیته ها خواست تا با برنامه ریزی های دقیق و با بکار گیری تمام ظرفیت های مناطق نسبت به برگزاری با کیفیت  این رقابت معنوی تلاش کنند.
این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال 95 با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید در برگزاری این مسابقات به این موضوع نیز توجه داشته و در هزینه های برگزاری صرفه جویی شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و  پرورش استان خاطر نشان کرد: مسابقات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه محورهای چهار گانه جهت آمادگی برای میزبانی شایسته مناطق و وظایف کمیته های شش گانه این مسابقات تشریح شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
دارلقرآن امام خمینی (ره)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی