دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره
قاسمی در آیین افتتاحیه مسابقات نماز، عترت و قرآن دانش آموزان پسر شمال استان:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذر بایجان غربی گفت: برای مسابقات قرآن، عترت و نماز یک هدف‌گذاری ویژه تعریف شده است و آن هم انس و ارتباط مستمر با معارف قرآن، عترت و نماز در طول سال و در ادامه زندگی دانش‌آموزان است.

بر اساس این گزارش، قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذر بایجان غربی در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات نماز، عترت و قرآن دانش آموزان پسر شمال استان آذربایجان غربی که با حضور دانش آموزان 11 منطقه و نواحی در پلدشت برگزار شد؛ اظهار کرد: برای مسابقات قرآن، عترت و نماز یک هدف‌گذاری ویژه تعریف شده است و آن هم انس و ارتباط مستمر با معارف قرآن، عترت و نماز در طول سال و در ادامه زندگی دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: از مهمترین ضروریات جامعه امروز گسترش فرهنگ قرآنی، فعالیت منسجم، عمیق و جهت‌دار است.


قاسمی اذعان داشت:نهادینه کردن اخلاق قرآنی و سیره معصومین در دانش آموزان از جمله وظایفی است که متولیان امر باید اهتمام بیشتری به این نکته داشته و با ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان آنان را به امور فرهنگی و قرآنی علاقه مند کنند.


در ابتدای این مراسم نیز مجتبی طالبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت ضمن ارائه ی گزارشی از روند برگزاری مسابقات قرآن،عترت و نماز در دور اول دختران در شهرستان پلدشت اظهار کرد :در دور نخست این مسابقات بیش 420 نفر دانش آموز دختر از مناطق و نواحی شمال استان شرکت داشتند که از این تعداد شرکت کننده، 42 نفر به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن و عترت و نماز راه یافتند.


طالبی همچنین ادامه داد:دور دوم پسران که از امروز شروع شده است با حضور بیش از 520 دانش آموز از مناطق و نواحی شمال استان در آموزشگاه حضرت زینب (س) شهرستان پلدشت به رقابت خواهند پرداخت و از این تعداد دانش آموز پسر نیز 54 دانش آموز به مرحله کشوری راه خواهد یافت.


لازم به ذکر است ،اجرای تواشیح و دکلمه خوانی و اجرای سرود از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این مراسم بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۶
دارلقرآن امام خمینی (ره)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی