دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه

دارالقرآن امام خمینی ره

اولین محفل انس با قرآن در سالتحصیلی 96-95 همزمان با دهه دوم ماه محرم توسط  دارالقرآن امام خمینی (ره) و با مشارکت دبیرستان شاهد آهندوست ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دارالقرآن امام خمیی (ره) همزمان با ماه محرم محفل انس با قرآن توسط  دارالقرآن امام خمینی (ره) و با مشارکت دبیرستان شاهد آهندوست ناحیه 2 ارومیه  در محل هیات عزاداری دانش آموزی انصار المهدی ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.

«قدرت الله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این آیین ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد :امام حسین (ع) به عنوان پرورش یافته مکتب قرآن درس عزت و سربلندی از محضر قرآن آموخت و با قیامش که متبعث از آموزه های قرآن می باشد افق بسیار روشن و پرشکوهی را برای کاروان انسانیت ترسیم نمود


وی خاطر نشان کرد: دو ثقل اکبر ( اهل بیت – قرآن کریم ) در جریان نهضت کربلا نورافشانی می کنند و اگر می خواهیم از سعادت دنیا و عقبی بی بهره نباشیم باید توسل و ارتباطمان با این دو گوهر و یادگار گرانبار پیامبر اسلام(ص) همواره حفظ و استکام بخشیم .«محمد مجرد» مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز در این آئین با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین ( ع) گفت: محفل انس با قرآن که امروز با مشارکت دارالقرآن امام خمینی ( ره ) و دبیرستان شاهد آهندوست در حال برگزاری است نخستین محفل انس با قرآن در سال تحصیلی جدید است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با اشاره به اینکه یکی از بهترین برنامه هایی که در طول سالتحصیلی در مدارس مقاطع مختلف برگزار می شود محافل انس با قرآن است، ادامه داد : خوشبختانه با تاسیس دارالقرآن امام خمینی (ره) در آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه شاهد برگزاری متعدد و باشکوه این آئین در طول سالتحصیلی هستیم.

وی با بیان اینکه دارالقرآن امام خمینی ( ره) از مدیریت و مربیان توانمند و علاقمند قرآنی بهره گیری می نماید، اظهارداشت: باید تلاش شود تا از ظرفیت های بالای این دار القرآن استفاده گردد.

گفتنی است تلاوت قرآن، اجرای تواشیح جمع خوانی قرآن، توسط قاریان دانش آموز و اساتید برجسته استانی و کشوری ازدیگر بخش های برنامه محفل انس با قرآن بود که با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۶
دارلقرآن امام خمینی (ره)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی